Το Emailέχει ήδη γραφτεί στο newsletter μας!εχεί γραφτεί επιτυχώς στο newsletter μας!Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα! Παρακλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα.Το μήνυμά σας παραδόθηκε!Κλείσιμο αγοράςΔεν λειτουργείΚρατημένοΜη ΔιαθέσιμοΜπορεί να κάνει checkoutΔιαθέσιμο για άφιξηΜη διαθέσιμο για κράτηση

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Η Mex.sys. προσφέρει Τεχνική Υποστήριξη (Help Desk) σε όλους τους πελάτες της που έχουν συμβόλαιο συντήρησης σε ισχύ.

Η Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται εργάσιμες ημέρες

και ώρες:

Δευτέρα:

Τρίτη:

Τετάρτη:

Πέμπτη:

Παρασκευή:

Το τμήμα της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης στελεχώνεται από έμπειρους τεχνικούς με γνώση σε βάθος του συνόλου των εφαρμογών που προσφέρει η Mex.sys. στους πελάτες της.

Στόχος της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης που παρέχει η Mex.sys. είναι η άμεση επίλυση κάθε μικρότερου ή μεγαλύτερου προβλήματος, δυσλειτουργίας, κακού χειρισμού, εμπλοκής κλπ. που μπορεί να εμφανιστεί κατά τη χρήση των εφαρμογών.

Στις περιπτώσεις που με Τηλεφωνική τεχνική Υποστήριξη δεν μπορεί να επιλυθεί το θέμα η Mex.sys. παρέχει επίσης Τηλεϋποστήριξη (On Line Help) ή και επίσκεψη Τεχνικού στο χώρο του πελάτη (On Site).

Για να μπορέσουμε να πάρουμε τον έλεγχο του υπολογιστή ώστε να επιλύσουμε το πρόβλημά σας εξ αποστάσεως χωρίς να σας αναγκαστείτε να έρθετε ή να έρθουμε στο χώρο σας, παρακαλούμε όπως κάνετε κλικ για να εγκαταστήσετε μία από τις δύο εφαρμογές παρακάτω (AnyDesk ):


AnyDesk

Μεινετε σε επαφη

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και προνόμια.

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας. Κανένα στοιχείο που παρέχεται δεν θα διαμοιραστεί.