Το Emailέχει ήδη γραφτεί στο newsletter μας!εχεί γραφτεί επιτυχώς στο newsletter μας!Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα! Παρακλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα.Το μήνυμά σας παραδόθηκε!Κλείσιμο αγοράςΔεν λειτουργείΚρατημένοΜη ΔιαθέσιμοΜπορεί να κάνει checkoutΔιαθέσιμο για άφιξηΜη διαθέσιμο για κράτηση

CRM - Customer Relationship Management

Το CRM (Customer Relationship Management) δεν είναι μόνο ένα σύστημα, αλλά μία ολόκληρη φιλοσοφία με τον τελικό πελάτη στο επίκεντρό της.

Ο στόχος της είναι η μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών, αλλά κυρίως η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών μιας επιχείρησης.

Τα CRΜ συστήματα συγκεντρώνουν και αξιοποιούν όλες τις πληροφορίες των πελατών, των προμηθευτών και των συνεργατών σε μία πλατφόρμα με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτησή τους σε επίπεδο πωλήσεων, επικοινωνίας, ανθρώπινου δυναμικού και marketing. Κάθε ενέργεια της εταιρείας καταγράφεται σε ένα «ιστορικό» με αποτέλεσμα το προσωπικό να μπορεί να καλέσει όλες τις πληροφορίες που συνοδεύουν έναν πελάτη, όποτε αυτό είναι απαραίτητο. Έτσι, μια επιχείρηση επιτυγχάνει να έχει πλήρη εικόνα από όλα τα κανάλια με τα οποία έχει αλληλεπιδράσει ο τελικός χρήστης.

Συστήματα CRM

Η Info Process, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς και με γνώμονα την πελατοκεντρική φιλοσοφία που θέλει να εμπνεύσει στους συνεργάτες της, προσφέρει μία από τις ολοκληρωμένες λύσεις που κυκλοφορούν, το Microsoft Dynamics CRM.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία

Εγκαταστήστε το Microsoft Dynamics CRM και ξεκινήστε να χαράζετε τη δική σας πελατοκεντρική φιλοσοφία: Αυτοματοποίηση σε καμπάνιες marketing, ανάλυση συμπεριφοράς ενός πελάτη από όλα τα κανάλια με τα οποία έχει αλληλεπιδράσει, αυτοματοποιημένες καμπάνιες newsletter με custom περιεχόμενο ανά χρήστη, ορισμός workflows εργασιών.

Τα οφέλη του Microsoft Dynamics CRM

Απλότητα

Η καθημερινή χρήση του CRM δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις. Τα workflows και η διαχείριση γίνονται μέσα από εξαιρετικά απλές διαδικασίες.

User Friendly

Άκρως φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον και δυνατότητα custom οθονών για τις ανάγκες του κάθε χρήστη ξεχωριστά

Πλήρη Εικόνα

Πλήρη ανάλυση με δεδομένα από όλα τα κανάλια με τα οποία έχει αλληλεπιδράσει ο τελικός χρήστης.

Αυτοματοποίηση

Αυτοματοποίηση workflows, διαδικασιών και ενεργειών marketing για καλύτερη εξοικονόμηση χρόνου.

Γιατί η επιχείρηση μου χρειάζεται CRM

Αύξηση πωλήσεων και πελατών
Το CRM, είναι μία επιχειρηματική στρατηγική, που στοχεύει στην μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών καθώς και στην αύξηση ικανοποίησης των πελατών σας. Με την αποδοτική χρήση του αποκτήστε μεγαλύτερες και στοχευμένες πωλήσεις.

Εσωτερική οργάνωση και αυτοματοποίηση
Η χρήση του CRM αποτελεί αναγκαίο εργαλείο, δίνοντας σημαντικό ανταγωνιστικό προβάδισμα στην επιχείρησή σας. Με την αξιοποίησή του μπορείτε να οργανώσετε και επιταχύνεται τις εσωτερικές διαδικασίες, αποκτώντας άμεση πληροφόρηση.

Διατήρηση δεσμών με τους προμηθευτές
Οι τεχνολογίες CRM συγκεντρώνουν και αποθηκεύουν δεδομένα για τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες. Αυτή η πληροφόρηση είναι στρατηγικής σημασίας ώστε να ενισχύσετε την πιστότητα των υπαρχόντων ή νέων πελατών σας.

Καλύτερη εξυπηρέτηση με συνέπεια
Ανταποκριθείτε άμεσα στις επιθυμίες των πελατών σας. Επενδύοντας στη πελατοκεντρική στρατηγική του CRM, συμβάλλεται στον εντοπισμό και στη σωστή αξιολόγηση των αναγκών τους καθώς και στη μέτρηση αποδοτικής εξυπηρέτησης.
Το CRM είναι ένα πελατοκεντρικό εργαλείο

O όρος CRM εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και μέχρι σήμερα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις πρακτικές αλλά και το λογισμικό μέσω του οποίου μία επιχείρηση κατανοεί και εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των πελατών της.

Τα Συστήματα Διαχείρισης Πελατών-CRM (Customer Relationship Management) είναι μία επιχειρηματική στρατηγική ή αλλιώς η μεθοδολογία που  στοχεύει στην μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών μίας επιχείρησης μέσω της αύξησης της ικανοποίησης των πελατών.  Στην ουσία το CRM είναι ένα πελατοκεντρικό εργαλείο γιατί θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Με λίγα λόγια, το CRM είναι ένα λογισμικό που αυτοματοποιεί τις διαδικασίες των πωλήσεων μίας επιχείρησης.

Τα λογισμικά συστήματα και οι τεχνολογίες software που υποστηρίζουν την εφαρμογή CRM συγκεντρώνουν και αποθηκεύουν δεδομένα για τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τα εσωτερικά τμήματα μίας επιχείρησης.

Τα τμήματα μίας επιχείρησης τα οποία επηρεάζουν τις αποφάσεις που έχουν σχέση με την ικανοποίηση των πελατών είναι τα εξής:

Πωλήσεις
Marketing
Εξυπηρέτηση πελατών
Αποθήκες/Logistics
Το κομβικό σημείο για την αποτελεσματικότητα ενός CRM συστήματος είναι η τήρηση και η σωστή χρήση όλων των πληροφοριών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Οι κύριοι στόχοι του CRM είναι:

Η πλήρης και σε βάθος κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών
Η εύρεση τρόπων «αξιοποίησης» των ήδη υπαρχόντων πελατών σε περισσότερο κερδοφόρες για την επιχείρηση δραστηριότητες.
Προσέλκυση νέων πελατών μέσω της προσωποποίησης και της προσαρμογής των προσφερόμενων υπηρεσιών στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη.
Βελτίωση του ποσοστού διατήρησης των πελατών μέσω της αμφίδρομης επικοινωνίας και της αυξημένης ανάμιξης του πελάτη με την επιχείρηση.
Οι επιχειρήσεις που εγκαθιστούν λογισμικό σύστημα CRM συστήματα έχουν τα εξής πλεονεκτήματα:

Εντοπισμός σημαντικότερων πελατών (segmentation)
Στόχευση ενεργειών marketing και πωλήσεων
Δημιουργία και συντήρηση ενιαίου πελατολογίου
Διαχείριση καταλόγων προιόντων και υπηρεσιών και συνεχής αναβάθμισή τους με νέα προιόντα/υπηρεσίες
Λανσάρισμα νέων προιόντων που στοχεύουν στις πραγματικές ανάγκες των πελατών, παλαιών και μελλοντικών.
Επιλογή των κατάλληλων εργαλείων ανάλυσης και αξιολόγησης της πληροφορίας σε όλα τα επίπεδα και τις φάσεις της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Έγκυρη και συνεχής ενημέρωση των εμπλεκόμενων στελεχών και τμημάτων της επιχείρησης με αποτέλεσμα την αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων.

Μεινετε σε επαφη

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και προνόμια.

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας. Κανένα στοιχείο που παρέχεται δεν θα διαμοιραστεί.